"CHIN PENG LAYAK DIHUKUM MATI SEBAGAI PENGKHIANAT"

Posted by MaranDaily Friday, December 25, 2009

Menurut kenyataan Ahli Parlimen Kulim Bandar Baru, Zulkifli Noordin, Chin Peng telah melakukan pembunuhan beramai2 semasa di menjadi Ketua Parti Komunis Malaya. Kesalahan yang dilakukan oleh Chin Peng tidak dapat dimaafkan ladi malah hukuman yang paling sesuai ialah hukuman bunuh.


Masih terdapat segelintir rakyat Malaysia yang menyokong kepulangan Chin Peng ke Malaysia dan golongan ini dianggap sebagai golongan yang buta sejarah dan tidak sensitif terhadap kekejaman yang telah dilakukan oleh Chin Peng.

Chin Peng bukan Komunis dalam konteks ideologi, tetapi dia adalah pengganas yang telah melakukan keganasan yang tidak berperi kemanusian terhadap rakyat Malaysia. Antara yang terbunuh ialah Ketua Polis Perak, pemandunya, penduduk cina Kg Bacam Ipoh dan ramai lagi.

Sebagai rakyat Malaysia kita seharusnya menolak sekeras-kerasnya kedatangan Chin Peng dan mengharapkan agar kerajaan Malaysia membawa kes kekejaman Chin Peng ke muka pengadilan agar mendapat hukuman yang setimpal dengan kezalimannya.

0 Responses to "CHIN PENG LAYAK DIHUKUM MATI SEBAGAI PENGKHIANAT"

Post a Comment

DEMI MASA:

Web TV (**Auto Channel**):

TV MARAN (**LIVE**):

RUANGAN PENDAPAT PERIBADI:

LAMAN PIMPINAN: